joi, 31 iulie 2008

What`s my age again?



Iata ca ma aflu si in pragul implinirii varstei de 17 ani. Ma simt aiurea.....ma simt de parca anii au trecut prea rapid si nu am reusit sa tin pasul cu ei. I don`t feel any change at all....I don`t feel anything at all, or maybe i do....yeah i do : hate for the world i`m living in and love for him(my one and only).
Deci da a mai trecut un an cu bune si cu rele normal, ca numai bune parca bate la ochi. Am fost dezamagita , deprimata, recalitranta, absconsa, fericita,sociabila si asa mai departe.
Am incercat sa fiu un copil cat de cat rezonabil din toate punctele de vedere , si am incercat sa multumesc pe toata lumea ceea ce cu greu mi-a reusit.
Imi doresc ca la anu sa va gasesc tot aici , citindu-mi gandurile pe jumatate idioate si probleme existentiale de care ma lovesc hai sa nu zicem zilnic, ci saptamanal. I wish you all a great weekend....and a great life....>:D<